Skip to main content

Detail dokumentu

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Obsah

Seznam literatury

Obsah: Hlavním cílem této práce je nalezení obrazu hegemonní maskulinity, kterou do naší společnosti přinášejí současná média. Konkrétně je práce zaměřená na obraz maskulinity prezentovaný v lifestylovém magazínu pro muže Esquire. Jako konkrétní výzkumný vzorek posloužilo 12 čísel časopisu za celý rok 2012, kde byly sledovány jednotlivé atributy, které dávají jednotný hegemonní obraz maskulinity. V teoretické části práce byly nejprve představeny základní pojmy, nezbytné pro pochopení celého tématu, a poté byla představena i samotná maskulinita a její rozdělení tak, jak ji podává relevantní literatura. Další oddíl byl věnován médiím a jejich účinkům na maskulinitu ve společnosti. V empirické části byl proveden samotný výzkum, kde nejdříve byla představena vybraná výzkumná metoda a blíže charakterizován výzkumný vzorek, posléze byla pozornost zaměřená na samotné výzkumné otázky a podle nich stanoveny hypotézy. Pomocí metody kvantitativní obsahové analýzy se část hypotéz potvrdila, část vyvrátila a po skončení výzkumu byla pozornost zaměřená i na komparaci jednotlivých výsledků, kde se ukázalo, jak se jednotlivé proměnné navzájem doplňují a ovlivňují. Na závěr byly jednotlivé výsledky interpretovány a sloučeny do jednoho celku, ze kterého bylo možné vytvořit ucelený obraz maskulinity v současném lifestylovém magazínu pro muže. [CZE]
datum obhajoby: 24.06.13
Obsahuje bibliografii
Bakalářská práce (Bc.) -- Metropolitní univerzita Praha, o.p.s., Katedra politologie a humanitních studií, 2013
Pouze prezenčně

Rozpis svazků

Lokace Signatura Skladová signatura Přírůstkové číslo Stav
Sklad studentských prací / Depository 13/3/HS 131276 Pouze prezenčně
Lokace Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně
Sklad studentských prací / Depository 1 0 0 1

Diskuze

[Loading...]
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.